יום שבת, 5 בינואר 2019

היי או משהו


אז היי כאן ברתון המלך מהמיק ואמ החלטתי להתחיל לסקר דברים בצורה שהדברים שאני מסקר\כל דבר בסגנון לא ילכו לי לאיבוד ובצורה יותר נורמלית או משהו(?) האתר כרגע פח ואני מודע לזה פשוט וורדפרס זה פכינג מסובך אז עד אז זה מה יש.
בקרוב אתחיל להעלות סיקורים ישנים (בתקווה להעלות היום או מחר סיקור חדש) אבל אשמח אם תכנסו לפה מדי פעם(?)
אני אשתדל להעלות משהו פעם בשבוע\שבועיים, בין אם ידובר בסיקור או סתם משהו אחר (למשל אני מתכנן בקרוב לסקור את האנימה שאני רואה מחורף 2019) אבל אני לא יכול להבטיח כלום כי אני אפס חסר זמן :(((
אז כמה פרטים עליי:
שמי ברתון (שם אמיתי עירד אבל ברתון מועדף פי כמה), אני מצייר ובטח אם גלשתם אי פעם באינטרנט יצא לכם להתקל בי בתור GAMBITMAY\DESUBAKAXD\OPPAI DRAGON\FUCK HOUSE, אחד מהארבעה ככל הנראה. אני אוהב את קנשי יונזו יותר מאת החיים שלי, אני וויב ממש אז ווקאלויד זה אחלוש (בעיקר גוסט, האצ'י וקאגפרו), אני מעריץ של תרצה אתר, אלתרמן ורחל (כן מאוד רלוונטי). מוזמנים תמיד לבדוק את האניליסט שלי (לחיץ) בשביל ספוילרים לפוסט הבא שאפרסם.
(וכן אני מודע לזה שכולכם פה מכירים אותי כבר פשוט רציתי להבהיר דברים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה